Monday 23 January 2012

Pembukaan sulung


Hai Assalamualaikum wbt.. 
*hati berdebar-debar jee nak tulis* 

Well Finally aqilah sudah melangkah masuk ke alam seterusnya. No No No. Bukan 'that' alamlah. Tapi alam Blogging jee. Haha bunyi macam aku terlampau Happy kan ? Seriosly memang pon ! Aku memang dan sangat suka mengarang story mory ni. Rasa macam hidup dalam dunia sendiri. Ecewah haha macam poyoo jee bunyi ayat aku. Well itulah yang sebenarnya. 

So sebab-sebab aku mula nak jadi budak Celik IT ialah :-


BOSAN 
Genap 01 January 2012 haritu aku dah 18 tahun di dunia. Alhamdulillah aku masih lagi dapat tengok alam ciptaan-Nya. Plan aku memang aku takmau kerja pon. Aku nak rilex dan stand-by untuk Result nanti *tak bunyik macam terlalu awal ke? * Arghhh ! Lantak la. yang penting kita plan dulu. So bila dah tak kerja aku Bosan. Dan bila aku bosan aku buat taik mata selagi mana besaq, besaq tulah aku akan buat. HAHA. Jadi dari aku sepetkan mata aku apa kata kalau aku buat Tapak dalam Blog ni. 


SUKA-SUKA
Aku lah yang menjadi penyumbang kepada silent readers other blogger. Haha macam lawak jee bunyi kan? Malulah. Aku pon terkedek-kedek nak buat blog jugak. Actually ni dah 2nd time aku buat. First blog tu dah jahanam teros. Aku buat yang tu , buat yang ni , alih-alih background jadi sekerat yang ni sekerat yang tu. HAHAHA




Gambar di atas membawa erti aku sudah selangkah maju ke hadapan lagi dalam hidup aku. Bermulalah kehidupan aku sebagai anak Blogging. Hehehe :)



0 comment(s):

Post a Comment